OBCHODNÍ PODMÍNKY

obchodní společnosti AIP, spol. s r.o., se sídlem Dlouhá 5617, 760 01 Zlín,
IČ: 46902481, DIČ: CZ46902481,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně
(dále jen „prodávající“)

pro prodej zboží prostřednictvím on‑line obchodu umístěného na internetové adrese www.aiptisk.cz

 

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s § 1751 odst. 1 občanského zákoníku vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího vzniklé na základě kupní smlouvy uzavírané prostřednictvím e‑shopu provozovaného na www.aiptisk.cz (dále jen „webová stránka“). Webová stránka slouží k prodeji tiskovin, reklamních systémů a zakázkově vyráběných produktů.

Obchodní podmínky se nevztahují na nákupy právnických osob nebo osob jednajících v rámci podnikání.

Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.

Prodávající může obchodní podmínky měnit; pro konkrétní nákup platí verze účinná v okamžiku uzavření kupní smlouvy.

 

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

Kupující se může registrovat a využívat uživatelský účet pro správu objednávek. Údaje uvedené kupujícím jsou považovány za správné. Kupující je povinen chránit přístupové údaje.

Prodávající může účet zrušit při jeho dlouhodobém nevyužívání nebo při porušení povinností kupujícího.

 

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Prezentace zboží na webu je informativní a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu.

Kupující provádí objednávku prostřednictvím elektronického košíku. Před odesláním může údaje kontrolovat a měnit. Objednávka je odeslána kliknutím na tlačítko „Objednat“. Prodávající potvrdí přijetí objednávky e‑mailem; tím vzniká kupní smlouva.

Prodávající může požadovat dodatečné potvrzení objednávky.

Kupující souhlasí s komunikací na dálku, náklady nese sám.

Zakázková výroba (potisk, roll-up, banner, plachta)

Zakázková výroba (roll-up s potiskem, tištěná plachta, bannery a další produkty vyráběné dle dodaných podkladů) je zahájena až po schválení tiskových dat kupujícím. Schválením dat kupující potvrzuje, že výrobek je upraven dle jeho požadavků.

 

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Kupující může cenu hradit:

  • převodem na účet,
  • platební kartou,
  • dobírkou (pokud je dostupná),
  • hotově při osobním odběru.

U zakázkové výroby může prodávající požadovat úhradu ceny před zahájením výroby.

 

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů, nejde‑li o výjimky dle § 1837 občanského zákoníku.

Výjimka – zakázková výroba

Od smlouvy nelze odstoupit, pokud jde o:

  • zboží vyrobené podle požadavků kupujícího,
  • zboží přizpůsobené osobním potřebám kupujícího.

Toto se vztahuje zejména na:

  • roll‑up systémy s individuálním potiskem,
  • reklamní bannery a plachty,
  • veškeré tiskové produkty vyráběné z podkladů kupujícího.

U těchto výrobků nevzniká kupujícímu právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů.

V ostatních případech může kupující odstoupit do 14 dnů a zboží vrátit. Prodávající vrátí platbu po obdržení zboží.

 

 

6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

Kupující je povinen zboží převzít a při dodání zkontrolovat obal. Viditelné poškození je nutné ihned řešit s dopravcem.

Náklady na opakované doručení nese kupující.

 

 

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ (REKLAMACE)

Prodávající odpovídá za vady v souladu s občanským zákoníkem.

Specifika zakázkového tisku

Za vadu se nepovažuje:

  • barevná odchylka způsobená rozdílnou kalibrací monitoru kupujícího,
  • vada způsobená nevhodnými či chybně připravenými podklady dodanými kupujícím,
  • drobné odchylky vzniklé technologií tisku.

Kupující může požadovat opravu, dodání nového kusu nebo slevu podle zákonných pravidel.

Reklamaci lze uplatnit e‑mailem nebo osobně v sídle společnosti.

Prodávající vystaví potvrzení o přijetí reklamace.

 

 

8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI

Vlastnické právo přechází na kupujícího úplným zaplacením.

Prodávající nejedná podle žádného kodexu chování.

Stížnosti lze zasílat na e‑mail: aip@aiptisk.cz.

K mimosoudnímu řešení sporů je příslušná Česká obchodní inspekce.

 

 

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Zpracování osobních údajů se řídí samostatným dokumentem – Zásady ochrany osobních údajů.

 

 

10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A COOKIES

Kupující může souhlasit se zasíláním obchodních sdělení. Cookies se ukládají podle zvláštního dokumentu.

 

 

11. DORUČOVÁNÍ

Elektronická korespondence je doručována na e‑mail kupujícího.

 

 

12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Právní vztahy se řídí českým právem.

Pokud je některé ustanovení neplatné, ostatní tím nejsou dotčena.

Kupní smlouva je archivována v elektronické podobě.

Kontakty:

V Zlíně dne 1.12.2025